tirsdag den 9. oktober 2012

Smukkere end smukkest

Hvorfor bliver jeg altid syg når jeg har det for vildt? Mit humør er højere end skyerne, og endelig føler jeg at min min krop følger min tankegang - at jeg endelig er ''in ease with myself''; at jeg endelig føler mig tilpas i min krop og begynder at accepterer den, men så bliver jeg bombarderet med sygdom og migræne. Mine følelser er på kanten lige nu- men på den måde, at jeg er i et hjørne hvor det kan ske at jeg begynder at 'overdramatisere' og 'overreagere' lidt. Haha. Et minus ved mig! Men alligevel - syg, ingen make-up, sidder i mit fedeste kluns, og føler mig alligevel ret så smuk. Hvorfor skulle jeg ikke føle mig smuk? Hvis det ikke var for menneskets kloge tankegang og evnen til at udvikle, så ville jeg ikke have noget som helst på kroppen, eller sidde med denne computer. Jeg er smuk. Og det er du også.



I morgen starter jeg på rugby med nogle veninder. Det skal nok blive skønt! Mon jeg overlever? x 



 Life is two locked boxes, each containing the other's key
- Piet Hein

//Mille 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar