onsdag den 17. oktober 2012

Smil-du er på

Ed Sheeran. Så fantastisk talentfuld han er ! xx
Et par af mine veninder er så heldige at have nået at få nogle billetter til hans koncert d. 12 november i Edinburgh - I envy men håber de får en fantastisk aften. Han virker jo så super god til at håndterer sine fans, så mon ikke det bliver en mindeværdig aften.

Denne ferie har været dejligt. Vejret har jo ikke været helt som ønsket - rain rain rain rain. Men har det super skønt. Slapper af men forbereder mig også. Har en masse tests efter ferien, så er nervøs, men glæder mig super meget. I morgen skal jeg ud til en veninde og holde lidt film hygge. Fredag er jeg blevet inviteret til en fødselsdags fest, og Edinburgh Dungeons - mon jeg overlever?
Det hele er så godt. Filosofere mere end nogensinde. Vil åbne op for tankerne sooner or later. Men ligenu vil jeg smutte under dynen med et smil på læben og Ed Sheeran i mine ører.

Kys. // Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar